Thursday 26 May 2011

kenape ea?? xpe la...jnji aku sayang!! :)

makin hari makin senyap plak...
ntah la ape salah aku pun xtau..
kalau aku ada wat silap aku sedar...
tapi ntah la...mls aku nk pikir bukan2..
kdg2 t...tgk klau komen org len dia bls ..komen aku xbls...hahah...
xpe la..aku tetap rindu kat dia..
dlm msj pun same...kdg2 tu aku cite kat dia berbagai2 dgn exited...tp last2 dye reply "owwhhh...okay"...hahhaha..aku gelak sorang..mmm..
xpe la...aku tetap syg kan dia...
dulu aku wat lawak ckit je dia gelak punya la gamak nya...naik pecah cermin kete...
tp skrang..alahai...nk dgr dye gelak mcm dulu pun xde...ckit2 je...mcm aku wat lawak syok sndri je...
tak pe la....aku tetap cinta kan dia...
dulu slalu kalau pagi tu aku sntiasa msj "slmt pagi syg" ..pastu dia akan reply balik...tp skrang ni mkin kurang...
tp xpe la...mybe dia ngah bersiap2...or mandi ke ape ke..nk g keje..kan..
skrang ni aku tgk bukan maen seronok maen game...aku chat "hi" pun xreply2...hahha..xpe la mybe dia fokus pada game yg dia maen tu...
its ok....xpe la...mgkin leh ilang kan strees dlm bekerja..
dulu dia skrang seorg yg penyabar...open minder...tp skrang kdg2 tu...dia slalu bad mood...dia hangin...dia marah2...melenting...n salah phm ape yg kita ckp...tp xpe la..mungkin kdg2 tu manusia..emosi tggu ke...mood xbpe ok...tp xtau psl ape...hheee...kite sentiase kene bersabor...sbb aku xnk bnde kecik leh jd besar...sabar adalah segala2 nya bagi aku...dan kdg2 tu aku terase...aku kecik ati...makan ati ke...aku akan lupa kn bnde2 tu...sbb dlm bcinte xde istilah berdendam..sbb aku nak jadi yang TERBAEK untuk dia...

walaupun ade seribu gadis dtg pada aku...aku akan pilih dia sorg...sbb cinta aku...maruah aku...ati aku..smua aku dah bagi sepenuh nya pada dia...aku pun dah berjanji..dan aku pgg pada janji2 aku...hanya ajal dan maut yg boleh memisah kan kita....walaupun kalau dia mgkin skli pun dia bosan...dgn aku ke...mnyampah...benci dgn aku..aku tetap setia pada dia...terpulang la pada jodoh...sbb Allah yg menentu kan segala nya...tp ati aku xpenah akan berubah...walaupun cikit pun..xtau la org len...kita hanya ckp pd diri kita...pihak sblh nya kita xtau...tp aku percaya dia sentiasa cinta kn aku..syg aku...sbb dia dah berjanji..."Aku yang Terakhir bagi dia"...mungkin aku taip bnde ni...aku risau dia terase....tp ini hanya luahan isi ati aku...kalau aku cakap salah perbetulkan lah...aku xsesempurna utk jadi yang terbaik dalam dunia ni..ada yang lebih dan ada yang kurang... sekian...nak g solat jumaat....kang lmbat plak...bye2...salamm...


3 comments:

  1. ape kate ekau mas0k rajalawak. k0mp0m si dia x benti gelak smpai ta0n dpn. ekkekekkek ;D

    ReplyDelete
  2. hahhah..kang aku masuk rajalawak kang takut aku femes sgt...xmo aku..aku nk sederhana2 je..hehehhe

    ReplyDelete
  3. tik msk maharaja lawak jew..hee:)

    ReplyDelete