Tuesday 24 May 2011

menunggu mu

sehari dia senyap....sepi tanpa berita...macam berpuluh tahun aku mnyepi..
bukan minta perhatian utk hari2 melayan...
tapi cume ingin melihat msj "hai" dari kamu...tu dah cukup bagi aku...

tapi..aku memahami...kau....
aku dah sampai kan apa yang aku ingin sampai kan..

doa ku sampai kan untuk kamu lebih tenang..
kau menghadapi masalah...kau menghadapi apa2 jua halangan dan dugaan..
sabar adalah ubat nya...aku sentiase setia menunggu..kamu seperti dulu...
gelak riang gembira bersama..
kau ada aku..
aku adalah pendengar setia..
kongsi lah bersama agar ia nya lebih tenang dan baik..

5 comments:

  1. hehehh...datin...tgk cite kogsi la...

    ReplyDelete
  2. cite k0ngsi p0n eden da tg0k. siyes lawak gile. b0le begelak sambil kua air mate. p la tg0k. p la.

    ReplyDelete
  3. ari tu nk tgk tp tiket abiz...uhhuhu..sgt sadis..

    ReplyDelete
  4. k0 ni. laen kli sbel0m subuh 2 k0 kne baris dpn kaunter tuh. hahah

    ReplyDelete