Thursday, 9 June 2011

sabar

aku xsuke nak marah2...
malas nak marah2..
aku sabar....dan hanya mampu tersenyum...
org uji kesabaran aku...aku tetap sabar....
sabar...sabar...dan terus besabar...
aku ckp ckit...smua xbetol...dan marah..
ntah la..aku pun xtau ape yang betol..
xpe la..itu ujian..
aku sabar dan terus bersabar..
aku lupe kan itu...dan buang jauh2..
sbb aku berpegang pada kesabaran..
mak aku pun pesan...walaupun orang uji kite mcm mane pun...
orang wat kite macam mane pun...kene sabar...
sabar adalah jalan yang benar dan ko akan rase ketenangan tu..
kerana kekuatan yang paling kuat pada seseorang tu adalah keSABARan..
ada sabar ko adalah orang yang paling kuat..
cari kesabaran tu...ia akan sentiase akan melindungi kite dari api keMARAHan..
yang boleh buat hidup kite punah...
berSABAR lah..

3 comments:

  1. saba la labu....dh nasib.hee:)

    ReplyDelete
  2. kal0 ak wt b0d0 jek 0wg cngitu. xyah amek p0rt.

    ReplyDelete